Відбулася осіння школа молодого науковця 2.0 – Науково-дослідний інститут вивчення проблем злочинності імені академіка В.В. Сташиса

Відбулася осіння школа молодого науковця 2.0

Відбулася Осіння школа молодого науковця, організована Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України в рамках реалізації проєкту British Council «Активні громадяни» спільно з громадською організацією «Міжнародна фундація розвитку». Захід об’єднав молодих дослідників – представників різних сфер науки з усіх куточків України. У роботі Школи взяла участь представник Інституту – молодший науковий співробітник відділу дослідження проблем кримінального та кримінально-виконавчого права Дар’я Куковинець.

Головною метою проєкту є формування необхідної бази знань, навичок та професійної компетентності молодих науковців, що сприяє підвищенню якості наукових досліджень, налагодженню соціальних зв’язків та становленню представників «молодої» науки як активних та соціально свідомих учасників громади.

Протягом семи днів були проведені лекції та тренінги із залученням  фасилітаторів Громадської організації «Міжнародна фундація розвитку», що пройшли відповідне навчання за програмою British Council «Активні громадяни» Олесею Ващук та Андрієм Ізовітою і запрошеними експертами Олександрою Мандич, Людмилою Підкуймухою, Олександром Торбасом, Андрієм Хорольським, Оксаною Ташкіновою.

Молоді науковці в рамках тижневого інтенсивну отримали уявлення про:

  • явні та приховані складові власної ідентичності;
  • цінність міжкультурного діалогу для молодого вченого;
  • ефективні навички комунікації та методи ведення діалогу;
  • генерацію поваги до різних точок зору в умовах побудови громадянського суспільства;
  • поняття соціальної дії, основні методи планування і менеджменту проєкту, знання проєктного циклу, можливості застосування потужностей соціальної дії у професійній діяльності вченого;
  • поетапне складання власного проєкту соціальної дії та його ефективне подання;
  • подальші можливі шляхи розвитку громад, прогнозування кращих варіантів, обговорення місця вченого у громаді тощо.
  •  

Цінність проведеного заходу виражається у набуті таких soft skills як: самопрезентація, ефективна комунікація, уміння налагоджувати та підтримувати ділові контакти з науковою спільнотою, громадськістю, органами влади, креативне мислення, генерування нових ідей тощо, що є особливо необхідними для розкриття наукового потенціалу молодих науковців та підвищення їх конкурентоспроможності

Наостанок, необхідно підкреслити, що Школа молодого науковця для всіх бажаючих стати її слухачами, неодмінно стане тим інструментом, що дасть потужний поштовх для власної самореалізації, визначення соціальної ролі та збагатить новими корисними науковими зв’язками.

 

Дар’я Куковинець